Може би ще Ви разочаровам,но тук няма да коментираме този вид реклама. Ще отбележим ролята на промоционалните подаръции материали,които са не по-малко важен елемент в насърчаването на една марка.
За много компании са основен източник на реклама не само за големите коопоративни клиенти. Има стотици варианти,материали и технологии за отпечатване на Вашето лого-ситопечат, тампон-печат, лазерно гравиране,
бродерия и се прилагат в зависимост от избора на рекламен продукт. Промоционалните подаръци и материали могат да бъдат персонализирани не само с фирменото Ви лого, а и с рекламни послания, данни за контакт и т.н.
Продуктите от ежедневието -химикалки,ключодържатели, календари най-масово се използват да бъде запозната аудиторията с дадена марка, ненатрапчиво и несъзнателно, запомяща се. А марка, която е позната-продава и предлага по-добре услуги те и продуктите си в сравнение с друга,нечувана досега.
Добре е и промоционалните подаръци и рекламни материали, на които сте се спрели да съответстват с насоката на Вашия бизнес. Например, ако сте интернет компания, то може да се спрете на USB стикове, подложки за мишки и т.н.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар